یادگیری زبان انگلیسی

بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی خودخوان در خانه

برای یادگیری زبان انگلیسی چه کنیم؟

 

یادگیری زبان انگلیسی خودخوان در خانه  برای کسانی که تصمیم گرفته اند, زبان انگلیسی را بدون معلم و رفتن به کلاس یاد بگیرند, باید کارها را به آرامی پیش ببرید تا یادگیری یک زبان جدید برایتان خسته کننده نشود و اشتیاق شما را برای یادگیری بیشتر کند.

برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودخوان نیاز است شما هدف گذاری کنید و واقعا بخواهید که شروع کنید و ادامه دهید, وقفه های پی در پی یا بدون برنامه ریزی, زبان انگلیسی مطالعه کردن نه تنها به شما کمکی نمی کند بلکه یادگیری شما را کم میکند بنابراین اگر نمیتوانید با برنامه ریزی و جدیت تمام انگلیسی بخوانید بهتر است از یک معلم یا در یک کلاس انلاین یا حضوری شرکت کنید.

مثل یک کودک فکر کنید

بهترین شروع برای یادگیری زبان انگلیسی خودخوان رفتن به سراغ منابع انگلیسی کودکان, کارتون, شعر, گرامر, کتاب و داستان کودکانه, با توجه به اینکه همه چی در ابتدا با حروف و تلفظ واژگان شروع می شود بنابراین شما دقیقا همان مراحلی را طی می کنید که کودکان طی کرده اند.

وقتی از ابتدایی ترین مرحله یادگیری شروع کنید بهتر یاد میگیرید و همین موضوع اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد.

به همه چیز و هر چیزی گوش دهید

وقتی کودکان برای اولین بار زبان مادری خود را یاد می گیرند, با خواندن یا نوشتن یاد نمی گیرند, آنها کلماتی را از اطرافیان خود می گیرند (والدین, برادران و خواهرانشان, کارتون های مورد علاقه و غیره) در ابتدا آنها کم یا هیچ چیز نمی فهمند, اما با گذشت زمان, واژگان بیشتری به دست می آورند. این دایره لغات به آرامی به عبارات تبدیل می‌شود و سپس این عبارات در جملات کامل قرار می‌گیرند که در نهایت به کودکان اجازه می‌دهد مکالمات ساده را برگزار کرده و درک کنند. این روزها تقریباً همه چیز به زبان انگلیسی است, این به ما فرصت های بیشتری می دهد تا هر روز با آن درارتباط باشیم.

اطراف خود را با زبان انگلیسی احاطه کنید

رادیو را به زبان انگلیسی گوش دهید, با پادکست های بومی انگلیسی یاد بگیرید, برنامه های تلویزیونی انگلیسی را تماشا کنید و اگر در یک منطقه انگلیسی زبان یا منطقه ای زندگی می کنید که بسیاری از گردشگران انگلیسی به آنجا می روند, فقط به مکالمات آنها گوش دهید, به زودی بدون اینکه متوجه شوید, به زبان انگلیسی حرف می زنید.

 

یادگیری-زبان-انگلیسی-خودخوان
بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی خودخوان در خانه

موسیقی برای یادگیری انگلیسی

همه عاشق موسیقی هستند, هر سبک موسیقی که دوست دارید انتخاب و اهنگ های انگلیسی گوش دهید ما ممکن است سلیقه متفاوتی داشته باشی, این روزها بیشتر موسیقی های دنیا به زبان انگلیسی تولید می شود و حتی هنرمندان خارجی نیز به این باشگاه می پیوندند و آهنگ های خود را به زبان انگلیسی تولید می کنند.

برای یادگیری انگلیسی اخبار گوش دهید

دانستن آنچه در دنیا می‌گذرد برای دانش شما عالی است, اما همچنین به شما امکان می‌دهد در مورد آن با دوستان, خانواده, همکاران و غیره صحبت کنید, مردم اغلب در مورد مسائل مربوط به اخبار بحث می کنند, بنابراین اگر نمی دانید چه خبر است, نمی توانید در گفتگو شرکت کنید.

اکنون می توانید شانس خود را برای شرکت در مکالمات انگلیسی با گوش دادن یا خواندن اخبار به زبان انگلیسی افزایش دهید, شما نه تنها دانش خود را در مورد آنچه اتفاق می‌افتد افزایش می‌دهید, بلکه راه بسیار خوبی برای یافتن واژگان جدید است.

اگر انگلیسی کافی برای درک کامل اخبار ندارید, سعی کنید ابتدا آن را به زبان مادری خود بخوانید یا گوش دهید و سپس به آن گوش دهید یا دوباره به زبان انگلیسی بخوانید, اگر چیز زیادی نمی توانید بفهمید نگران نباشید, یکی از روش ها یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودخوان است که بسیار موثر در یادگیری شما می باشد.

 

 

فیلم تماشا کنید

اگر به تماشای فیلم علاقه دارید, فیلم های به زبان انگلیسی بهترین منبع یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودخوان هستند, اکثر فیلم ها از هالیوود می آیند و همه فیلم های هالیوود به زبان انگلیسی هستند.

درابتدا، فیلم هایی را تماشا کنید که قبلاً با آنها آشنا هستید و قبلاً به زبان مادری خود دیده اید, آشنایی با داستان کمک می کند زیرا زمینه ای برای کلمات نا آشنا به شما می دهد.

یوتیوب منبع یادگیری زبان انگلیسی

یوتیوب هر ویدیویی که قابل تصور است را دارد, این مجموعه کمدی های قدیمی, تریلرهای فیلم, تبلیغات تلویزیونی, ویدیوهای آموزشی و موارد دیگر دارد.

به چه چیزی علاقمندید؟ آیا به موسیقی علاقه دارید؟ هرعلاقه ای که دارید, آن را در قسمت جستجو در YouTube تایپ کنید, یک ویدیو را انتخاب کنید, سپس تماشا کنید و گوش دهید, وقتی به موضوعی علاقه مند هستید از قبل دانش پیش زمینه ای در مورد آن دارید بنابراین یادگیری و درک آن بسیار آسان تر خواهد بود.

 

 

5/5 - (3 امتیاز)

star

Always believe that you can do whatever you want // همیشه باور داشته باشید که هر کاری که بخواهید میتوانید انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا